ME KAKSI

Kuva: Annika Kartano  
Laura, 25-vuotias Isossakyrössä syntynyt ja kasvanut tuleva morsian.

Teemu, 27-vuotias Lapualta kotoisin oleva tuleva sulhanen.

Me molemmat olemme siis Pohjanmaan kasvatteja. Tällä hetkellä asumme ensimmäisessä yhteisessä kodissamme Laihialla, vaikkakin arki vie meitä Seinäjoen suuntaan. Teemu työskentelee Lapualla asentajana, ja minä viimeistelen leipuri-kondiittorin opintojani Seinäjoella. Koulutustausta meillä on hauskalla tavalla samankaltainen: olemme molemmat ylioppilaita, Teemu insinööri (AMK), minä muotoilija (AMK) sekä lisäksi molemmilla on ammattillinen perustutkinto, jonka Teemu suoritti kaksoistutkintona ja minä nyt AMK-opintojen jälkeen.

Vapaa-ajalla viihdymme erittäin hyvin kotona. Teemu on intohimoinen pyöräilyn harrastaja, ja minä taas viihdyn keittiössä leivontahommissa. Yhdessä käymme lenkkeilemässä ja talvisin lumilautailemassa. Kesäisin tykkäämme viettää aikaa vanhempieni mökillä Keski-Suomessa. Lisäksi tykkäämme matkustella niin etelässä kuin pohjoisessakin.

Olemme molemmat syyskuun lapsia, ja tietyissä tilanteissa huomaankin meillä olevan samankaltaisia luonteenpiirteitä. Erojakin löytyy, sillä usein Teemu hermostuu asioista helpommin, kun minä taas yritän nähdä asioissa sen positiivisen puolen. Elämässä meillä on samanlaiset arvot ja tavoitteet, joten yhteiselo meillä on sujunut leppoisasti. Kotona usein höpsöttelemme yhdessä ja toivomme, että kukaan muu ei näe!

Yhdessä olemme olleet kihlauksen aikaan 3,5 vuotta ja asuneet yhdessä 2 vuotta. Tulevaisuuden haaveissa on löytää aivan oma yhteinen koti - ja tietenkin mennä naimisiin!

Kommentit

Suositut tekstit